Zwroty i reklamacje

DOKŁADNE WARUNKI ZWROTU I REKLAMACJI OKREŚLA REGULAMIN SKLEPU carollacome.pl.
PONIŻSZE INFORMACJE MAJĄ CHARAKTER TZW. SKRÓTU I OBEJMUJĄ JEDYNIE KLUCZOWE ZAPISY.

 
 
 
ZWROTY
  • Klient, dokonując zakupu na odległość, może zwrócić Towar w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki.
  • O zamiarze odstąpienia od Umowy należy poinformować Sklep carollacome.pl w drodze jednoznacznego oświadczenia.
  • Zgłoszenie może odbyć się w dowolnej formie, jednak preferujemy pisemne powiadomienie na FORMULARZU ODSTĄPIENIA OD UMOWY (wzór dostępny w sekcji POMOC - zakładka „Do pobrania”).
  • Zwracany Produkt powinien być kompletny oraz pełnowartościowy.
  • Towar należy przed wysyłką dobrze zabezpieczyć, aby nie uległ zniszczeniu lub uszkodzeniu w transporcie.
  • Klient, w przypadku odstąpienia od Umowy, zobowiązany jest do pokrycia bezpośrednich kosztów odesłania Towaru.
  • Sklep carollacome.pl dokonuje zwrotu poniesionych przez Klienta płatności, w tym koszty dostarczenia Produktu stanowiące równowartość najtańszego oferowanego sposobu doręczenia przesyłki do Klienta, w terminie do 14 dni roboczych.
  • Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania z powrotem zwracanego Towaru.
  • Prawo zwrotu zakupionego Towaru nie obowiązuje w przypadku Produktów spersonalizowanych lub przerobionych na życzenie Klienta.

 
 
REKLAMACJE
  • Klient, który nabywa Towar niezgodny z Umową w Sklepie carollacome.pl ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 lat od momentu jego wydania.
  • Niezgodność Towaru z Umową obejmuje: wady fizyczne, niekompletność, brak właściwości, o istnieniu których Sprzedawca zapewnił Kupującego oraz przypadki, gdy nabyta rzecz nie nadaje się do wskazanego w Umowie celu.
  • W przypadku stwierdzenia wady Produktu, Klient ma 2 miesiące na poinformowanie o tym fakcie Sprzedawcy.
  • Do rozpatrzenia reklamacji niezbędne jest odesłanie Towaru wraz z wypełnionym FORMULARZEM REKLAMACYJNYM (wzór dostępny w sekcji POMOC - zakładka „Do pobrania”).
  • Koszty wysyłki reklamowanego Towaru ponosi Klient.
  • Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w ciągu 14 dni od daty jej złożenia. Decyzja zostanie przekazana Klientowi drogą mailową lub telefoniczną.
  • Rozwiązanie zgłoszenia reklamacyjnego to kolejno: naprawa reklamowanego Produktu, przesłanie nowego lub za zgodą Klienta innego egzemplarza, obniżenie ceny bądź odstąpienie od Umowy równoznaczne ze zwrotem Klientowi równowartości poniesionych kosztów.
  • Reklamacji nie podlega m.in.: Towar z wadami jawnymi, o których Klient przed dokonaniem zakupu został poinformowany, z wadami zgłoszonymi po czasie, tj. po 12 miesiącach od momentu ich wykrycia, z wadami odkrytymi po 2 latach użytkowania Produktu.
  • W przypadku braku uznania reklamacji, koszty naprawy i dostarczenia Towaru pokrywa Klient.


 

KONTAKT W SPRAWIE ZWROTÓW I REKLAMACJI

               

 

 

tel.:

504 733 522

e-mail.:

kontakt@carollacome.pl

 

 


Przejdź do strony głównej
Newsletter

ZAPISZ SIĘ I BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z NASZĄ OFERTĄ! Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych na wskazany przeze mnie adres e-mail
 





© CAROLLA.COME 2017 Wszelkie prawa zastrzeżone.